Monday, November 1, 2010

To YoU


Duhai kekasihku,

Cìntailah aku seadanya aku, kerna aku mencintaimu spnuh hatiku,

Sygilah aku spnuh htmu,kerna kasihku xprnh brubh,

Terimala kekrgn n klbihnku, kerna ku mnerimamu sbgi mn kamu,

Andai kau rs dunia menentgmu, yakin la bhw aku sentiasa dsisi mu,

Andai kau rs tewas dgn kegagalanmu, aku akn sentiasa mmbgunkn mu utk brusaha lg,

Kekasihku,

Ketahuilah bhw aku sentiasa mendoakan mu,

Agar kamu bahagia,
Agar kamu gembira,
Agar kamu berjaya,
Agar kamu tdak bsedìh lagi,

Ketahuilah whi pujangga hati ku, aku amat menyintaimu,

Ketahuilah whi pujangga hati ku, aku amat merindui mu,

Hanya kamu dihatiku,

Jika kamu mrasa sdih, menangisla dhdpn ku, agar dpt ku kesat air mata mu,

Jika kamu mrasa trtkan, critakn pdku agr tenang,

Sesungguhnya hanya kamu dihatiku dn tiada yg laen,

AKU CINTA KAMU
(Hak cipta aku sndr- mud:jwang)

No comments:

Post a Comment